Az Apple elképesztően jó munkát végzett az Apple Watch okosórával, ami a világ legnépszerűbb órájává nőtte ki magát.
Vagyis nem csak a legnépszerűbb okosóra, hanem a legnépszerűbb karóra is az egész világon.
Az okosóra sikere azért is elképesztő, mert a kategóriában rengeteg riválissal kellett megküzdenie az Apple-nek, amelynek nem lesz azért minden terméke sláger (a HomePod például inkább bukásnak számít).
A Canalys elemzőcég adatai szerint április és június között az Apple 3,5 millió Apple Watch eladásával uralta a globális okosóra-piacot. Ez 30 százalékkal több, mint tavaly ilyenkor.
Ázsiába 250 000 modellt szállított le az Apple, ennek 60 százaléka az LTE-képes, harmadik szériás verzió volt.
A 30 százalékos előrelépés ellenére az Apple piaci részesedése 43 százalékról 34 százalékra csökkent az első negyedévhez mérten. Ez a Fitbit és a Garmin előre lepésének köszönhető.
Az Apple elvileg idén szeptemberben mutatja be a negyedik-szériás Apple Watch okosóráját, az eddiginél nagyobb képernyővel.