Az Instagram nem is olyan régen elindította az IGTV-t, amin keresztül a felhasználó már akár 1 órás videókat is közzé tehetnek.
A jelek szerint ez erősen aggasztja a YouTube-ot.
A Facebook tulajdonában lévő Instagram egykor a fotós szűrőkről volt ismert, mára azonban 500 millió napi szinten aktív felhasználója van.
A YouTube a jelentések szerint 6 és 7 számjegyű összegeket (természetesen dollárban értendő ez) kínál a legnagyobb sztárjainak. Az ötlet az, hogy ezzel megelőzhetik a hírességek átköltözését az Instagramra.
Az ajánlat állítólag a legnagyobb YouTube-sztárok számára él, és akkor is áll, ha csak elsőként a YouTube-ra töltik fel a tartalmaikat.
A YouTube egy hollywoodi belsős szerint eseti alapon küldi szét a csekkeket, a szerződések pedig garantálják majd, hogy tele lesz népszerű tartalommal a YouTube. Azt egyelőre nem tudni, hogy hány sztárnak fizet a videomegosztó, de állítólag háborúznak a tehetségekért.
A YouTube azt állítja, nem csinál semmi szokatlant: a legnagyobb YouTuberek eddig is kaptak hatalmas összegeket azért, hogy új irányba tereljék a platformot.