A mobilszolgáltatók üzleteibe éppen elégszer látogatottak talán már szemtanúi – ne adj' isten résztvevői – voltak valamiféle perpatvarnak, ezek általában vélt vagy valós túlszámlázások miatt alakulnak ki. Helyi idő szerint csütörtök este 9 óra táján különösen látványos incidens történt az amerikai Verizon mobilszolgáltató egyik észak-karolinai üzletében, miután egy felháborodott ügyfél a kirakat üvegén keresztül egyszerűen behajtott az autójával az aznapra már bezárt üzletbe.
A 74 éves Charles Michael Hager felpaprikázott hangulatban volt, állítása szerint nem működött az ismeretlen típusú telefonja, és azonnali javítást akart kérni az Verizon üzletében. Egy szemtanú szerint először a már kulcsra zárt bejáratnál próbált tárgyalni az eladókkal.
Nem működik az átkozott telefonom, segítségre van szükségem. Nyissák ki a rohadt ajtót
– villantgatta a diplomácia képességeit Hager.
Sajnos a bolt alkalmazottai nem voltak hajlandóak kinyitni az ajtót, így Hager berugdosta a benne lévő üvegek egy részét, majd beült a 2006-os Volkswagen Jettájába, és behajtott a forgalmas bevásárlóközpontban lévő, mindkét oldalról éttermek által szegélyezett telefonüzletbe.
Az elkövetőn kívül hatan tartózkodtak az üzletben, szerencsére személyi sérülés nem történt, csak Hager kiabálását kellett hallgatniuk a rendőrség kiérkezéséig. Raleigh városának rendőrsége rongálással, továbbá veszélyes fegyverrel való támadással vádolta meg, az utóbbival hat rendben.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!