Az Apple okoshangszórója csak februárban jelent meg a piacon, ezért aztán nem volt meglepő, hogy idén szeptemberben nem mutatták be az utódját. Az Apple szoftveresen javítana a HomePodon, és azt reméli, hogy a jövőben többen veszik majd az eszközt.
Az Apple okoshangszóró a CIRP legutóbbi jelentése szerint eddig nem szerepelt valami jól.
Június végével bezárólag az Apple HomePod piaci részesedése Amerikában mindössze 6 százalék volt. Ez a magas árnak és a késői megjelenésnek köszönhető.
Az Apple magas árazása az okostelefonok és az okosórák piacán nem gond az embereknek, de az okoshangszórók mezőnyében mindenki az olcsóbb Google és Amazon termékeket keresi. A legnépszerűbb az Echo Dot és a Google Home Mini.
Az Apple persze nem a piacot akarja uralni, inkább komplett platformot kínálni a felhasználóinak, illetve nyereséget szerezni. Az Apple azonban egyelőre nem örülhet, az ügyfeleinek mindössze 2 százaléka vásárolt ugyanis HomePodot.