Az Instagram azt tervezi, hogy a híres influencereknek speciális eszközöket ad, amelyek segítségével mélyre áshatják magukat a követőikről begyűjtött adatokban.
Ezeket az eszközöket a Creator-fiókok keretében bocsátja majd rendelkezésre az Instagram, és kizárólag influencereknek, celebeknek lesz hozzáférhető a csomag.
Az Instagram szeretne megbizonyosodni róla, hogy a legjobb és legkönnyebb hely legyen a rajongótáborok kiépítésére, illetve segítsen az alkotók személyes márkáit is felépíteni.
Az ilyen fiókok az üzleti profilokhoz hasonlóan működnek majd, tehát információt nyújtanak a követőkről és azokról, akik leállították a követést. Az influencerek heti és napi adatot is látnak majd a létszámváltozásokról, így tudják majd, hogy mi milyen hatást vált ki.
Az újításokat egyelőre egy kis csoporttal tesztelik, de 2019-ben elérhetővé teszik mindenki számára.