A Display Supply Chain Consultants legutóbbi jelentése szerint 2018-ban a Samsung 13,7 millió OLED-panelt szállított le okosórákhoz. Nagy meglepetésre ez nem volt elég a piacvezető szerephez.
Az LG Display ugyanis többet, 17,1 millió OLED-panelt szállított le globálisan, és az elemzők arra számítanak, hogy idén is megtartja a piaci előnyét.
Az okosórák eladásai tovább nőnek majd a jóslatok szerint, a DSCC úgy véli, hogy emiatt az LG Display idén már 24,5 millió OLED-panelt szállíthat le okosórákba. A Samsungnál állítólag csökkenhet a mennyiség, és a második helyre feljöhet a kínai Everdisplay Technology. A negyedik a BOE Technology lehet idén.
A DSCC szerint az okostelefonok piacán más a helyzet, ott a Samsung idén is megtartja az elsöprő fölényét. 2016-ban a szektor 99 százaléka volt a Samsung kezében, tavaly a 94 százaléka. Idén állítólag ez 85 százalékra mérséklődhet a riválisok miatt, de továbbra is a Samsung lesz az Apple legfőbb kijelző-szállítója.