Az Apple iPhone készülékek eladásai továbbra is lejtőn vannak. Az óriás idei második negyedéves jelentéséből ugyan nem derül ki, hogy összesen mennyi okostelefon talált gazdára, de azt tudni, hogy az ezekből kapott árbevétel 31 milliárd dollárra csökkent. Ez 7 milliárd dollárral kevesebb, mint egy évvel korábban.
A szolgáltatásoknak hála azonban a cég 58 milliárd dolláros bevételt szerzett, ami valamilyen szinten kompenzálja az iPhone-ok iránti kereslet csökkenését.
A negyedév során az Apple szolgáltatásokkal foglalkozó üzletága 11,5 milliárd dollárosra nőtt. Az Apple kiemelten foglalkozik a területtel, így szeretné ugyanis eloszlatni a körülötte kialakult aggodalmakat. Fontos adalék azonban, hogy a Macek eladásai is csökkentek, ami semmiképp nem vet jó fény az óriásra, hiába próbál tartalmakat és szolgáltatásokat eladni az eszközökre.
Ha már fizikai termék, akkor a viselhető eszközöknek viszont nagy sikere van. Az AirPods és az Apple Watch egyaránt nagy siker, a viselhető eszközök 5,1 milliárd dolláros bevételt generáltak. Éves szinten 800 millió dollárral, 4,9 milliárdra emelkedek az ipades bevételek is, hála az iPad mini 5-nek és az új iPad Airnek.