Nem szokatlanok a kevésbé jól sikerült mobilreklámok, de a Nokia okostelefonokat készítő HMD Global közel-keleti és észak-afrikai régiókért felelős sajtósainak most sikerült különösen kínos helyzetbe hozniuk magukat. A napokban feltöltöttek egy reklámvideót az Instagramra, amelyben azt kívánták demonstrálni, hogy milyen fantasztikus találmány a kijelző automatikus fényerőállítása a Nokia mobilokban.
Az adaptív fényerőállításról 2019-ben szokatlan reklámvideót látni, talán egy kézen meg lehet számolni, hogy hány androidos okostelefonból sikerült kihagyni az elmúlt öt évben ezt a funkciót. Ez hagyján, az teszi kínossá a helyzetet, hogy a videón magas környezeti fény mellett csökken a kijelző fényereje, alacsony környezeti fény esetén pedig növekszik.
A valóságban ez pont fordítva működik:
Az ember azt hinné, hogy az ilyen egyszerű reklámvideók elkészítésekor simán csak lekamerázzák akció közben a telefonokat, de jelen esetben nyilván nem ez történt.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!