Egyre élesebb a harc a zenestreamelő szolgáltatások piacán, az ipart a jelenlegi formájában létrehozott Spotifynak már nem csak az Apple Music jelent erős konkurenciát, de a néhány hete már Magyarországon is elérhető YouTube Music is borsot tör az orra alá. A mobilos YouTube appot használók valószínűleg jól tudják, hogy a Google erőszakosan hirdeti a YouTube Music alkalmazást, rendszeresen megjelenő hirdetésekben nyaggatja a felhasználókat a letöltésére.
A Spotify javítani kíván a pozícióján, így mostantól kezdve egy hónap helyett három hónapig tesztelhető ingyen a Premium előfizetése. Az ajánlat csak azoknak szól, akik eddig még nem tesztelték a Premiumot, és nem fizettek elő régebben a zenestreamelő reklámoktól és megkötésektől mentes verziójára.
A három hónapos próbaidőszakkal az Apple Music által kitaposott ösvényre lépett a Spotify, a riválisa már a kezdetek óta ilyen hosszú tesztidőszakkal próbálja magához láncolni a potenciális előfizetőket.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!