2019. szeptember 20-án (pénteken) éjjel 21:30-tól szeptember 22-én (vasárnap) 18:00-ig előre tervezett rendszerkarbantartást végez ügyfélkiszolgáló rendszerein a Telenor. A fejlesztés célja az ügyintézés megkönnyítése, kényelmesebbé tétele. A szolgáltató kéri ügyfeleit, hogy lehetőségük szerint a karbantartási időszakon kívül végezzék el aktuális teendőiket.
A Telenor folyamatosan fejleszti ügyfélkiszolgáló rendszereit, ennek keretében most az online és személyes ügyintézés során használt ügyfélszolgálati szolgáltatások elérhetőségét is érintő munkálatokra kerül sor. Ehhez az az ügyintézés szempontjából kevésbé frekventált időszakot, a péntek esti órákat és hétvégi napokat választotta a szolgáltató, és egyben kéri ügyfeleit, hogy lehetőségeik szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítsék telenoros teendőiket.
A Telenor üzletei zavartalanul nyitva tartanak, ám az alábbi ügyeket a karbantartás ideje alatt nem lehet intézni sem személyes, sem online ügyintézési csatornán, sem telefonos ügyfélszolgálaton:
2019. 09. 21. (szombat) 10:00-tól már elérhető lesz az egyenlegfeltöltés az alternatív csatornákon (kivéve az üzletekben és a telenor.hu-n keresztül).
A rendszerkarbantartás ideje alatt továbbra is folyamatosan elérhetőek a hálózati/hírközlési szolgáltatások, belföldön és roaming esetén egyaránt, tehát zavartalanul lehet telefonálni, SMS-t küldeni, mobilinternetet használni, elérhető a mobil-parkolás, az autópályamatrica-vásárlás és a szerencsejáték-megrendelés is.
A Telenor a tervezésnél figyelmet fordított a leginkább kritikus ügyfélszolgálati esetek elérhetőségére, így például a panasz vagy hibarögzítés vagy a lopás miatti kártyaletiltás a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül a karbantartás időszaka alatt is mindvégig elérhető.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!