A 2018-as BlizzConon való bejelentését, majd némi utolsó hetekben bejelentett csúszást követően 2020. január 28-án megjelent a Warcraft III: Reforged. Méghozzá meghökkentően nagy csendben, mintha a Blizzard nem is a legendás Warcraft III-nak és a kiegészítőinek alaposan felújított változatát próbálta volna eladni a nagyérdeműnek, talán még a gamer sajtót napi szinten követők is lemaradtak az eseményről.
A napokban tapasztalati úton kiderült, hogy a Blizzard megint alaposan összeakasztotta a bajszát a közönségével, jobb lett volna újból elhalasztani a felújított Warcraft III megjelenését. A játéksajtó tesztjeinek átlaga jelenleg 61/100 a Metacriticen, de ennél is többet mond, hogy a feldúlt rajongók összehoztak neki egy 0,5/10-es felhasználói pontszámot.
A Warcraft III: Reforged minden idők legalacsonyabb felhasználói pontszámot kapott játéka a portálon.
Erre senki szám számított, hiszen a Blizzardnak némileg leegyszerűsítve annyi dolga volt, hogy fel kellett turbóznia egy 18 éves játék grafikáját, hogy aztán újból eladja azt a rajongóknak.
Ehhez képest akad néhány probléma:
Elég súlyos a hibalista egy olyan játék esetében, aminek csont nélküli bestsellernek kellene lennie a maga műfajában. Persze a 0,5-ös felhasználói pontszám nevetségesen alacsony, de nyilván nem pusztán a játék kapta,
hanem maga a Blizzard is.
A cég láthatóan egyre kevésbé érti és tiszteli a játékainak régi motoros rajongóit, erre a legjobb példát a Diablo Immortal adja. Ezt a Blizzard még a felújított Warcraft III mellett jelentette be 2018-ban, a fantasztikus trailerének lejátszása után pedig vidáman közölte, hogy egy mobiljátékról van szó.
Erre felhördült a BlizzCon közönsége, a teljesen váratlan helyzettel a színpadon megbirkózni próbált Wyatt Cheng játéktervező pedig beírta a gamer történelembe a viccnek szánt, de rosszul fogadott
Do you guys not have phones?
szöveget.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!