Az Activision a héten bejelentette és elérhetővé tette PC, PlayStation 4 és Xbox One platformokra a free to play üzleti modellt használó Call of Duty: Warzone-t. A cég tájékoztatása szerint a játék a várhatónak megfelelően rendkívül erős rajtot vett, az első 24 órában összesen hatmillión próbálták ki.
Ez persze nem meglepő, hiszen az óriási tömegeket szórakoztató Call of Duty többjátékos élmény, a battle royale játékmenet, tovább a nulla forintos belépőár gyilkos kombinációt alkotnak. Az első beszámolók alapján úgy tűnik, hogy a játék alapvetően szórakoztatóra sikerült, a MetaCriticen rossz pontszámokat osztogatók java inkább technikai problémák miatt mérges, ezeket a jellegű gondokat remélhetően képesek lesznek javítani a fejlesztők.
Az üzleti modell fairsége egyelőre kérdéses. A tíz dolláros Battle Pass mellett mikrotranzakciók is vannak a játékban, és még nem világos, hogy pay-to-winnek titulálható-e.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!