Elég régóta csend honol az EA által tavaly februárban óriási sikerrel leleplezett és elindított Apex Legends háza táján, a Titanfallokat is készített Respawn battle royale játékának üzleti teljesítményéről már régóta nem volt hajlandó friss tájékoztatást adni a kiadó. Az utolsó információ 2019 októberéből származik, akkoriban 70 millió regisztrált és 7-8 millió heti szinten aktív játékosról szólt a fáma. A hallgatás oka az ilyen esetekben általában az szokott lenni, hogy nincs mivel büszkélkedni.
Persze ez EA nem mondott le a játékról, sőt: Android és iOS rendszerű mobileszközökön is elérhetővé kívánja tenni. Ez jó ideje nem titok, azonban Andrew Wilson vezérigazgató egy konferenciabeszélgetés során most elárulta a befektetőknek, hogy akár még az idei év végén összejöhet egy soft launch.
Aki nem ismerné a fogalmat, a soft launch egy nyilvános tesztelés, amely során a fejlesztők csak pár piacon teszik játszhatóvá a termékeiket.
Ez lehetővé teszi, hogy nagy mennyiségű visszajelzést kapjanak a gamerektől az összes aspektusuk kapcsán, a technikai minőségtől a játékmeneten át az üzleti modellig. Így képesek beazonosítani az olyan gondokat, amelyeket muszáj orvosolni a nemzetközi elérhetővé tételük előtt, ezzel csökkentve a bukásuk esélyét.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!