Az LG és a svéd Assa Abloy Entrance Systems legújabb együttműködése keretében olyan fotocellás automata ajtók készülnek, amelyek beépített, átlátszó OLED-kijelzőkkel rendelkeznek. Értelemszerűen ezeket cégeknek értékesítenék, az LG szerint ideális megoldás ez a vásárlók fogadására vagy épp reklámok megjelenítésére, kommunikációra.
Az LG-nek egy ideje vannak már átlátszó képernyői, így technológiailag a dolog nem meglepő. Most viszont a hétköznapok során is találkozhatunk majd ezekkel, miután korábban kínai metrókon már alkalmazták próbaképp. Ráadásul a Panasonic és a Xiaomi átlátszó OLED-tévéje is LG panelt használ.
Kísérletezett a technológiával a Samsung is, de a rivális gyártó állítólag 2016-ban felhagyott a fejlesztésekkel. Azt nem tudni, hogy az LG új ajtóit mikortól lehet beszerezni, sokan viszont már most aggódnak, hogy az információs túlterhelés korában már egy üzletbe bemenni is megterhelő lehet majd a sok villódzó reklám miatt.