Egymást ölik a gyártók az ázsiai okostévés piacon
![](https://cdn.origo.hu/2023/12/LaIVCmYra7j9y9Hz2S2h_Df3cXmMphQCnZy0MiSA-Xg/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzBlYTdiN2RmZWIzYzQ5YTg5ODAzOGY0YzlkZTkxMmM4.webp)
Az Oppo bár egyre nagyobb erőkkel van jelen az európai piacon, a fő piaca továbbra is Ázsia. A cég a hazai régiójában most új okostévével jelentkezne, azután, hogy előzőleg okosórás és vezeték nélküli fülhallgatót6 villantott. Elvileg az új tévének is kedvező vételára lesz, a többi kiegészítőhöz hasonlóan.
A BBK Electronics másik márkája, a OnePlus szintén belépne az ártakarékos okostévék mezőnyébe Kínában és Indiában. A OnePlus TV Q1 és Q1 Pro már kapható, de azok drágábbak. A belépőszintű modell viszont csak 200 dollárba kerülne, és Indiában már július 2-án várható a bemutató az alapító szavai alapján.
Mivel a Realme is kínál már 200 dollár alatt okostévét, nem sokkal többért pedig a Redmi, majd a következő szinten a Xiaomi is ott van, ezért Kínában és Indiában egyre nagyobb a verseny az olcsó okostévék piacán, gyakorlatilag egymást ölik az ismertebb kínai gyártók. Azt viszont nem tudni, nyugatra mennyire hoznák majd el ezeket az ártakarékos tévéket.