A héten érkezett egy felmérés, amely alapján a jelenleg androidos mobillal rendelkező amerikaiak harmada hajlandó megfontolni a napokon belül bemutatkozó iPhone 12 mobilok valamelyikének a megvásárlását, ráadásul javarészt teljesen racionális okokból gondolkodnak a váltáson.
Most egy ennél masszívan meghökkentőbb adat jött az USA-ból, a Piper Sandler 9800 fős mintán elvégzett kutatása szerint az amerikai tinik 86 százaléka iPhone-t használ, ami rekordmagas arány. Ráadásul gigantikus a márkahűségük is, 89 százalékuk tervezi azt, hogy következőre iPhone mobilt vásárol, vagy vetet magának a szüleivel.
Hazai szemmel abszolút megdöbbentő arányokról van szó, hiszen Magyarországon luxuscikknek mondható az iPhone, ráadásul a státuszszimbólum jellegét erősen növelték az elmúlt évek jelentős áremelései. Viszont ez egyáltalán nem igaz az Egyesült Államokban, ott az iPhone népmobilnak minősül, a Counterpoint piackutató intézet szerint az idei második negyedévben eladott okostelefonok 46 százaléka az Apple terméke volt.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!