A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMárton Anna
09:00VívásAnna Marton-Katherine Paredes
HUNPusztai Liza
11:15VívásLiza Pusztai-Michela Battiston
HUNSzűcs Luca
11:15VívásMartina Criscio-Luca Szucs
HUNKovács Richárd
12:20ÖkölvívásHarrison Garside-Richard Kovacs
HUNDósa Dániel
13:05VívásDaniel Dosa-Abdelrahman Tolba
HUNMagyarország
20:05VízilabdaMagyarország-Kanada
HUNMagyarország
21:00KézilabdaArgentína-Magyarország
NyílNyíl

Befejezi a klasszikus internetes követést a Google

Google, logó, iroda
A view of Google logo as seen from Chelsea office during the coronavirus pandemic on May 13, 2020 in New York City. COVID-19 has spread to most countries around the world, claiming over 270,000 lives with over 3.9 million infections reported. (Photo by John Nacion/NurPhoto)
Vágólapra másolva!
Helyette a magánszférát tisztelőbb módon szabja majd testre a reklámokat.
Vágólapra másolva!

Nagy bejelentéssel rukkolt elő a Google, tervei szerint a jövő év folyamán a tőle származó követősütik kivezetésével párhuzamosan befejezi az internetezők klasszikus, meglátogatott weblapok alapján történő profilozását. Ettől függetlenül továbbra is személyre szabott reklámokat kíván megjeleníteni az internetezők számára, ám ezt a privacy sandbox nevű rendszerén keresztül fogja végrehajtani.

A kép csak illusztráció Forrás: AFP/NurPhoto/John Nacion

A megoldás lényege az, hogy a reklámok személyre szabására használt információk nem hagyják el az internetezők számítógépeit és mobileszközeit. Ennek köszönhetően a Google hirdetései továbbra is relevánsak maradhatnak, azonban nem kerülnek ki olyan adatok a netezők eszközeiről, amelyek átadásától egyre inkább ódzkodnak a felhasználók.

A privacy sandbox egy böngészőkbe beépített keretrendszer, amelyet bármely hirdetőcég használhat majd, így mások is követhetik a Google példáját a magánszférát meglehetősen tisztelő, ám mégis célzott hirdetések megjelenítésében.

Egyelőre nem világos, hogy a Chrome mellett melyik másik böngészők támogatják majd a megoldást, továbbá garantáltan lesznek viták az iparági szereplők között arról, hogy a Google találmánya ténylegesen milyen mértékben javítja a netezők magánszférájának védelmét. Nem érdemes elfelejteni, hogy a Google javarészt internetes hirdetések megjelenítéséből él, a privacy sandbox kifejlesztésére a reklámblokkolók és követésblokkolók használatának rohamos terjedése miatt szánta rá magát.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!