Már 2021 második negyedévében elérhetőek lesznek a nagyobb elektronikai áruházak kínálatában az LG prémium notebookjai, amely egyben egy új termékkategória hazai bevezetését jelenti a vállalat történetében. Az LG ezzel Magyarországon kifejezetten a felső kategóriás üzleti laptopok szegmensét célozza az akár egész napos üzemidejű, alig 1 kg-os, nagy kijelzős – köztük 16 és 17 hüvelykes képátlójú – termékeivel.
Az LG Gram laptopok globális szinten jól ismert termékek, a gyártót pedig a hazai piacon az elmúlt egy évben tapasztalható, a home office térnyerésével összefüggésben megnövekedett vásárlói érdeklődés csak megerősítette döntésében az új termékcsoport magyarországi bevezetése mellett.
„Úgy látjuk, hogy a magyar piac egyre specifikusabb vásárlói igényeket kell, hogy kiszolgáljon ezen a területen, a jelenlegi kínálat pedig nem elégíti ki teljes mértékben azt. Ezért döntöttünk úgy, hogy prémium termékeinkkel mi is beszállunk a versenybe" – mondta Orémus Eszter, az LG IT termékekért felelős marketingmenedzsere.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!