Miután a Huawei gyakorlatilag eltűnt az európai mobilpiaci statisztikákról, várható volt, hogy a gyártók mindent megtesznek a rivális felhasználótáborának megszerzéséért. A Xiaomi elképesztően népszerű mobilgyártó lett Európában, de nagy terjeszkedésnek indult az Oppo és a Vivo is. Utóbbi kettő mellett szintén a BBK Electronics kezében van a OnePlus, amely a jelek szerint Európa egyik új kedvence lett.
A OnePlus ugyanis az idei első negyedév során megnégyszerezte az eladásait, egészen pontosan 388 százalékos növekedést produkált éves szinten. Az árbevétele ugyanilyen összehasonlításban 286 százalékkal nőtt, és a teljes bevétel 65 százalékát az új, OnePlus 9-es mobilok adták. A legnépszerűbb okostelefon volt a megjelenése napján az Amazon francia és spanyol kínálatában a OnePlus 9 Pro, míg a Nord széria Finnország legnépszerűbb android mobilja lett 2020 utolsó negyedévében. Dániában pedig ez volt a legnépszerűbb középkategóriás, 5G-s készülék. Utóbbi országokban a Xiaomit is megelőzte már a OnePlus.
Európán belül a OnePlus Észak-Európában volt a legsikeresebb az első negyedév során, a teljes árbevétel több mint 30 százaléka innen származott. Szintén igen sikeres Nyugat-Európában a márka, a legnagyobb piacai Nagy-Britannia, Németország és Finnország. Közép- és Kelet-Európában is hatalmas a növekedés, főleg Lengyelországban és Romániában. Európában így már 3 millió OnePlus-felhasználó van, globálisan 10 millió.