Az EURO 2020 hivatalos partnere a Vivo, a világ egyik legnagyobb mobilgyártójának pedig üzenete van mindenki számára. A cég a nemrég bejelentett kampányában azt kéri, mindenki tegye le az okostelefonját, és élvezze a pillanatot.
Spark Ni, a Vivo egyik alelnöke hozzátette, hogy nem csak abban akarnak segíteni az embereknek, hogy az élet varázslatos pillanatait rögzítsék és megosszák, de abban is, hogy azok a pillanatok az életben varázslatosabbak legyenek.
A reklámkampány szlogenje, hogy adjunk szünetet a mobilunknak, és legyünk ott az élet legszebb pillanataiban. A reklámok többek között az európai tévécsatornákon, a Facebookon, az Instagramon és a YouTube-on is láthatóak lesznek.
A nyitó- és záróceremóniák partnereként segítő Vivo elindította a #vivoSuperTime kampányt is, amelynek keretében a rajongók a közösségi médiában is szurkolhatnak, a stadionok korlátozásaira tekintettel.