Míg a legtöbben ár szerint határozzák meg, hogy milyen órát, okosórát vásárolnak, van olyan társadalmi réteg, ahol az összeg nem számít. A jelentések szerint a gazdag szülőkkel rendelkező amerikai fiatalok számára egyre nagyobb problémát jelent, hogy eldöntsék: hagyományos, svájci luxusórát hordjanak vagy pedig váltsanak egy modern Apple oksoróra.
A Piper Sandler tanulmánya szerint az amerikai fiatalok többsége immáron Apple Watch okosórára vágyik. Ami azt illeti, háromból egy fiatal amerikai Apple Watch-ot hord, és csupán 5 százalék visel más márkától származó okosórát. Az Apple Watch előtt ez a csoport Rolexre vágyott, és azt viselt.
A jelentés szerint hiába olcsóbb az Apple Watch, mint egy Rolex, a fiatalok értékelik a menőnek mondott funkciókat és a fitneszes funkciókat. Ezen felül a fiatalok kétharmadának van drága Apple fejhallgatója.
A tanulmány persze eléggé érdekes réteget érint, a világ más részein feltehetően teljesen más eredményeket kapnának az elemzők.