Aggasztó értesülésekkel szolgált egy iparági bennfentes a 2003-ban megjelent Beyond Good and Evil rajongói számára, Tom Henderson játékújságíró szerint nagy bajban van a folytatásának fejlesztése. Az üzletileg megbukott, azonban kultklasszikussá vált játék második felvonását jó tíz évnyi susmogás után végül 2017-ben jelentette be formálisan az Ubisoft.
Ennek ellenére nagyon kevés érdemi információ érkezett róla az elmúlt években, nagyjából csak annyit tudni, hogy az első részhez hasonlóan nyílt világban játszódik, ráadásul messze nagyobb méretűben. Henderson szerint a cégen belül tipikusan „Skull & Bones 2.0"-ként körülírt játék gyakorlatilag mindig is krízisben volt Michael Ancel kreatív igazgató homályos elképzelései miatt, ráadásul a játékipartól való tavaly szeptemberi távozása óta még súlyosabbá vált ez a probléma.
Mindezek tetejébe az újságíró forrásai szerint a Beyond Good and Evil 2 jelenleg nem illeszkedik az Ubisoft jövőre vonatkozó elképzeléseibe és célkitűzéseibe. Jelen pillanatban a fejlesztők egy része úgy gondolja, hogy nyolc évnyi munkát követően csak idő kérdése, hogy a játékkiadó elkaszálja a projektet, elfogyóban lévőnek érzik a csapattal szembeni türelmet.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!