Két éve hivatalos, hogy fejlesztés alatt áll a Take-Two játékkiadó akkoriban újonnan létrehozott Cloud Chamber Games stúdiójánál a következő BioShock, ám azóta szinte semmilyen hír sem érkezett a projektről, egy korábbi álláshirdetés alapján nyílt világú lehet. Szerencsére nem kell rosszra gondolni, állítólag a közeljövőben megtörténhet a leleplezése, addig is érkezett pár információmorzsa a projektről.
Több forrás által megerősített értesülések alapján a következő BioShock az 1960-as években játszódik az Antarktiszon található Borealis városában. Az éráját tekintve ezzel az első két BioShockhoz lehet rendkívül közel, azok cselekménye 1960-ban és 1968-ban bontakozott ki az óceán mélyén elterülő Rapture-ben. Ha minden igaz, akkor a játék kapcsolatban áll a széria mindhárom korábbi epizódjával, azok részét képezik a narratívájának, az összes BioShock ugyanabban az univerzumban található.
A VGC szerint az új BioShock fejlesztése rendkívüli titoktartásban folyik, a fejlesztők pedig különösen nagy figyelmet fordítanak rá, hogy hűek maradjanak a szériát egyedivé és jóvá tett aspektusokhoz. Ez részben annak köszönhető, hogy sejtésük szerint a munkájukat mindenki a BioShock és a BioShock Infinite kreatív igazgatójaként funkcionált Ken Levine következő, szintén rejtélyes és a Take-Two által kiadandó játékához fogja hasonlítani, így feltehetően magas lécet kell majd megugraniuk.
További jó hír, hogy a széria új részén számos BioShock-veterán dolgozik a Cloud Chambernél. Ilyen az első rész és az Infinite művészeti vezetőjeként funkcionált Scott Sinclair, a kreatív igazgató Hoagy de la Plante annak idején számos szerepkörben kipróbálta magát az első BioShock fejlesztésekor, a dizájnvezető Jonathan Pelling pedig dizájnerként dolgozott az első részen és az Infinite-en.
Ha minden jól megy, akkor 2022-ben megjelenhet az új BioShock.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!