Nem titok, hogy az USA mobilpiacán a kínai gyártók nem igazán tudtak áttörő sikereket és nagy piaci részesedéseket elérni, de a Google sem igazán jelentős szereplő az eladási statisztikákban. Miután az Amerikában viszonylag népszerű LG kiszállt a mobilpiacról, lyukat hagyott maga mögött.
A Counterpoint Research elemzői szerint az Apple és a Samsung 58 és 22 százalékos helyi piaci részesedését követően harmadik legnagyobb szereplővé most a Motorola lépett elő: 131 százalékos növekedést produkált tavaly, amivel most 10 százalékos piaci részesedésig jutott. Ez rekord a márka számára. A 400 dollár alatti kategóriában konkrétan a második legkedveltebb.
A kínai Lenovo tulajdonában lévő Motorola remek eladásai az elemzők szerint folytatódnak, és arra is számítanak, hogy megpróbál a Motorola betörni a prémium kategóriába, hogy az Apple és a Samsung ellen is hatékonyabban küzdjön.