A Counterpoint Research elemzőcég szerint idén január és március között 13 százalékkal nőtt tovább az okosórák piaca. Éves szinten az Apple, a Samsung és a Xiaomi is növekedést tapasztalt. A cég szerint az Apple uralja a szektort, sikerének titka a vásárlók lojalitása. Éves szinten 14 százalékkal több órát szállított le az Apple.
A Huawei bár harmadik a szektorban, de az eladásai nem emelkedtek. Állítólag a Google-mentes mobilok miatt a Huawei viselhető eszközei sem annyira vonzóak a vásárlók számára. A hazai piacán mindenesetre erősített a kategóriában a vállalat.
Alapvetően az összes fontosabb régióban nőttek az eladások, kivéve Európát, ahol stagnált a piac. Állítólag a geopolitikai helyzetből adódó logisztikai nehézségek miatt a helyzet még rosszabb lesz a régióban a második negyedév során. A jelentésből mindenesetre kiderült, hogy a Fitbit lassan eltűnik a statisztikákról, a prémium szegmensben pedig a Garmin vezet.