Az Egyesült Államokban jó néhány exkluzív funkcióhoz van hozzáférésük a Google Pixel okostelefonok tulajdonosainak, az egyik leghasznosabb ezek közül a Hold for Me. A lehetőséget arra találták ki, hogy a telefonos ügyfélszolgálatok hívásakor ne kelljen mobillal a kézben hosszú időket várakozni az ügyintéző kapcsolására: az aktiválása után letehető a telefon, az magától detektálja az ügyintéző bejelentkezését, egy perc türelmet kér tőle, és riasztja a hívót.
Természetesen nem mindegyik ügyfélszolgálatos örül a funkciónak, gyakran mivel ők meg a hívókra nem szeretnek várni. Látszólag emiatt a napokban ráfázott egy amerikai férfi, a Hold for Me segítségével másfél órán keresztül várakozott az adóhatóság ügyintézőjének kapcsolására, ám az közölte vele, hogy Google-féle várakoztatós hívást nem hajlandó fogadni, majd megszakította a vonalat.
Az üggyel kapcsolatos internetes diskurzusba egy magát az adóhivatal munkatárásának mondó személy is becsatlakozott, állítása szerint ilyet nem tehetett volna meg az ügyintéző, az eset jelentése esetén bekerül egy „fekete pont" a teljesítményértékelésébe, bár a hívás szokatlanul rövid hossza miatt enélkül is felfigyelhet az ügyre a felettese, belehallgathat a felvételbe.
Más kommentelők is megosztták az ügyben a tapasztalataikat, egyikük szerint a Capital One banknál okozott némi zavart a Hold for Me, kétszer is rákérdezett az ügyintéző, hogy nem hallgat-e bele harmadik fél a beszélgetésbe, míg másnak szóvá sem tette a funkció használatát a társadalombiztosítási hivatal kollégája.
Teljesen az ügyintézőktől függ, hogy miként reagálnak rá.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!