A Bloomberg értesülései szerint körülbelül egy tucatnyi piacon még az idei év végén debütálhat a Netflix legolcsóbb, cserébe Microsoft által szolgáltatott reklámokkal kibővített előfizetése. A kiadvány forrása szerint az előfizetők számát tekintve idén lejtmenetben lévő vállalat jelenleg 7-9 dollár, olyan 2900-3700 forint jellegű előfizetési díjban gondolkodik.
Ez nem kevés pénz, részben mivel a legolcsóbb előfizetéssel nem lesz elérhető a szolgáltatásban lévő összes tartalom. A Netflix jelenlegi csomagjai Magyarországon 2490 / 3490 / 4490 forintokba kerülnek, a legelső csak SD minőségű lejátszást tesz lehetővé, a második már támogatja a HD felbontást, míg a harmadikkal Ultra HD-ben is élvezhetőek a megfelelő filmek és sorozatok. Emellett az egyidejűleg használható eszközök számában vannak még különbségek, a fenti sorrendben 1 / 2 / 4 eszközön vehető igénybe a Netflix.
A komoly havidíjért cserébe a vállalat állítólag nem kívánja bicskanyitogató mennyiségű reklámmal traktálni a jövőbeli legolcsóbb csomagjára előfizetőket, a jelenlegi elképzelések szerint óránként olyan 4 percnyi hirdetést játszana le számukra.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!