Az elmúlt időszakban mintha visszatért volna a valóság talajára a Meta vezére, két körben 21 ezer dolgozó menesztését követően feltűnően befejezte a metaverzumról való folyamatos áradozást. Helyette látszólag a klasszikusabb formáját hozva elsődlegesen arra koncentrál, hogy miként tudna több bevételt termelni a vállalatának életképes szolgáltatásaival, elsősorban a Facebookra kell gondolni.
Most fény derült a legújabb mestertervére, a vállalatának műszaki igazgatója a Nikkei Asia üzleti oldalnak nyilatkozva elárulta, hogy Zuckerberg mesterséges intelligenciával generált reklámokat szeretne bevezetni a Meta termékeiben. Andrew Bosworth szerint ezek segítségével sokkal testre szabottabb reklámok megjelenítésére lesz mód, közönségtől függően a hirdetők más és más képet mutathatnak magukról. A gépileg generált hirdetések éles tesztelése az év vége táján kezdődhet.
A reklámok közönség alapú célzása természetesen emberemlékezet óta elérhető a Facebookon, azonban jelenleg a hirdetőknek kézzel kell elkészíteniük a reklámjaik összes alternatív verzióját. A fejlesztés alatt álló rendszerrel javarészt ezt automatizálná a Facebook, a felhasználókról begyűjtött adatok alapján egy-egy hirdetésből gépileg rengeteg verziót generálna, hogy a megfelelő variánsok megjelenítésével növelje azok hatékonyságát.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!