Sok éve már, hogy az immáron Dubajból működő Caviar luxuscég arannyal és mindenféle extravagáns anyaggal borított Apple eszközöket kínál, méregdrágán. Már az Apple Vision Pro Caviar Edition is bemutatkozott, ebből egy művészeti alkotást igyekeztek csinálni.
Tom Ford flipes, felnyitható szemüvege és a Gucci símaszkja adta az ötletet és a stílust, a 18-karátos arany pedig a 39 900 dolláros vételárat. A védőmaszkot ugyanis több mint 1,5 kilogramm arannyal borították, a fejpánt pedig Connolly-bőrből van, amit a brit bíróság és a Rolly-Royce is használ.
Bár az Apple headset elvileg mutatná a viselő a szemeit, a Caviar úgy döntött, elrejthetővé teszi a felhasználót az aranymaszkkal, mert szerintük nem mindenki értékeli a kialakítást. A Caviar egyébként csak 24 darabot gyárt az ősszel érkező különkiadásból.