Sebestyén-Gallasz Enikő szerint az előadóknak legjellemzőbben az az igénye, hogy az alkotásaiknál már a megjelenési terv közben tervezzék meg nekik a hirdetési kampányokat, kreatívokat és a megfelelő CTA- (call to action) üzeneteket is.
A legfontosabb tulajdonképpen az az alkotóművészeknek, hogy nekik csak a zenével kelljen foglalkozni, és nem az, mit hogyan és milyen platformokon érdemes hirdetni
– mondta, majd hozzátette, hogy a speciális kérés az, hogy mindent tegnapra. Azzal kapcsolatban, hogy milyen nehézségekkel kell szembenéznie egy zenei producernek, amikor a YouTube a kiemelt partnere elmondta, hogy az egy nagyon speciális tartalommegosztó platform, ahol a többi oldalhoz képest jól működik a zenei jogkezelés. A jó YouTube-jelenléthez fontos azzal tisztában lenni, hogy milyen tartalmat és hogyan lehet, illetve javasolt feltölteni a csatornára.
Sebestyén-Gallasz Enikő elmondta, hogy
a legnagyobb zavar a jogkezeléssel kapcsolatos problémákból szokott lenni, de célszerű tisztában lenni az egyes eszközök működésével és tervezett programming-stratégia fontosságával.
A leghallgatottabb előadókkal kapcsolatban elmondta, hogy a WMMD már háromszor is díjazta az év legjobb, legnépszerűbb megjelenéseit, amiket objektív szempontok és valós felhasználási adatok alapján ítélnek oda. Hozzátette, hogy a hátralévő hetekben a legsűrűbbek a megjelenések, ezért még sok minden változhat az idei év eredményeiben.
„Nagyot ment idén például Pogány Induló, Ekhoe, vagy Kovács Kristóf, aki kiemelkedő eredményt ért el a TikTokon, de még várható pár olyan megjelenés, ami alakíthat a jelenlegi képen" – mondta Sebestyén-Gallasz Enikő.
A rutinosabb előadókkal kapcsolatban elmondta, hogy egyre többen ismerik fel az új platformok, eszközök adta lehetőségeket, és azt, hogy ezek nélkül már nehéz egy hatékony promóciós kampányt megvalósítani.
Sok előadónak ezek feladatok nyűgöt jelentenek, de egy sikeres projekt után egyre inkább felveszik a ritmust az új platformokon és a versenyt a fiatalokkal.
Az ügyvezető a hazai, nemzetközi zenei piacra és Azahriah sikerére is kitért. A zenei piacon rengeteg az előadó és a tartalom. Gyakran szemléltetik ezt azzal, hogy a Spotifyon minden egyes nap körülbelül 100 000 új dal jelenik meg. Sok a tehetséges előadó és a jó dal, de mégis kell valamit plusz ahhoz, hogy valaki kitűnjön. Ezzel kapcsolatban elmondta, hogy ők a háttérben dolgoznak a cégükkel, és a szakmai tudást teszik a partnereink zenéje mellé, de pont emiatt tudja, hogy egy előadó mellett/mögött olyan szakembergárda kell álljon, ami megfelelően tudja támogatni a munkáját.
Mindezek ellenére szerinte Azahriah első sprban magának köszönheti a sikerét.
Az ő személyisége, az ő zenéje és előadásmódja kellett ahhoz, hogy ilyen sikereket lehessen elérni.
A külföldi siker egy nehéz kérdés, a nemzetközi zeneipar sok mindenben külöbözik az itthonitól, de drukkolnak Azahriahnak – írja a Világgazdaság.