Jelenleg az üzleti modelljének jelentős modernizálásán dolgozik az LG, a főként hardvergyártóként számon tartott vállalat részben szolgáltatócéggé kíván válni. A napokban bejelentette a kezdeményezés egyik első gyümölcsét, a Hyundai egyes jövőbeli autóiban internetes videószolgáltatásokat érhetnek majd el az utasok, a kocsikba kerülő kijelzőkön az okostévés WebOS rendszere fut.
A Genesis GV80 és GV80 Coupe modellekben debütáló rendszer az első és a hátsó ülésekben utazók számára is elérhető lesz, elöl egy kijelzőn, míg hátul két képernyőn nézhetnek majd tartalmakat az utasok. A kijelzők függetlenek egymástól, így szimultán teljesen eltérő tartalmak játszhatóak le rajtuk.
A vállalat egyelőre csak annyit erősített meg, hogy a YouTube biztosan használható lesz a kijelzőkön, de a látványosan kicenzúrázott sajtófotó alapján más szolgáltatások is elérhetőek lehetnek a kütyükön keresztül. Emellett az ikonok alapján HDMI bemenetet és USB portot is kínálnak a kijelzők, ami alapján használhatóak lehetnek külső monitorként például kézikonzolokhoz, továbbá pendrive-on lévő filmek lejátszását is támogathatják.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!