Folytatódik a YouTube reklámokkal kapcsolatos kálváriasorozata, az év záróakkordjaként a hivatalos okostévés appját használóknak szolgált egy változtatás hírével a vállalat.
A Google leánycége szerint pozitív fejleményről van szó, az okostévés appja innentől kezdve próbálja ritkábban hirdetésekkel megszakítani a videózást, cserébe viszont sokkal hosszabbak lesznek a reklámblokkok. A hirdetések átugrásának opciója jelenleg jellemzően 5-10 másodperc után jelenik meg, mostantól viszont akár 45-60 másodpercet is igénybe vehet majd a felbukkanása.
A YouTube szeptemberben kezdte meg a változtatás nyilvános tesztelését, a metrikái szerint az új rendszerrel 29%-kal nőtt a két reklámblokk megjelenése között eltelt idő. A cég korábban azt a választ kapta egy felmérés során, hogy a nézők inkább a ritkább és hosszabb reklámblokkokat preferálják, mintsem a gyakori és rövid típusúakat.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!