A kezdeti „olcsó számítógépet mindenkinek” korszakot követően a kétezres évek elejére az Apple stabilan prémium márkává vált, a marketingesei pedig tesznek arról, hogy ne változzon meg a nagyközönség fejében az imázsa. Ennek részeként az Apple csak akkor hajlandó árazás tekintetében felvenni a harcot a konkurenciával, ha minden kötél szakad, ám ez javarészt csak az újmódi havidíjas online szolgáltatásainál, például az Apple Music vagy az Apple TV+ esetében érhető tetten, piaci valóságok miatt ezeket nem tudja túlárazni.
Most a Bloomberg számára tudósító Mark Gurman érdekes értesülést szerzett az ügyben, a cég marketingesei azért kukáztak annak idején egy kedvező árú, HDMI portba dugható tévéokosító kütyüt, mert az túl olcsó lett volna.
Nem tetszett a marketingeseknek az olcsóság, részben mert féltették az Apple prémium imázsát.
Ettől független lett tévéokosító kütyüje a vállalatnak, de a marketingesek a jóval drágább Apple TV hardver mellett tették le a voksukat. Az éppen aktuális Apple TV 4K itthon modelltől függően 71 990 vagy 79 990 forintba kerül, azaz egy meglehetősen drága megoldás a tévéokosítók kütyük piacán.
Gurman szerint lehet, hogy az Apple végül mégis készít majd egy olcsóbb tévéokosító kütyüt, mivel az talán segítséget jelenthetne új előfizetőket hozni a fent említett, nem túlárazható online szolgáltatásainak.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!