Az évtizedek alatt kulturális jelenséggé váltak a Coca Cola karácsonyi tévéreklámjai, a vonuló kamionos hirdetések annyira összefonódtak az ünnepekkel, mint a Macaulay Culkinnal készült Reszkessetek, betörők! megtekintése.
Természetesen idén sem maradnak tévéreklám nélkül a nézők, azonban a Coca Cola nagy meglepetésre ezúttal nem klasszikus reklámfilmet forgatott, hanem videógeneráló mesterséges intelligenciával állította elő az ünnepi reklámját.
A 15 másodperces film az 1995-ös Holidays Are Coming modern verziója akar lenni, és műszaki értelemben a jelenlegi csúcstechnológiát képviseli. Ettől függetlenül megállapítható róla, hogy teljesen szintetikusan előállított tartalomról van szó, az általános látvány mellett a rendkívül sok vágás is árulkodó jel.
A Coca Cola európai marketingvezetője elmondta, hogy nem kívántak mindenképp MI-vel reklámot készíteni, de így kétségtelenül sokkal gyorsabb és olcsóbb volt a legyártása.
Az eddigi reakciók alapján a többség nincs elragadtatva a reklámtól. A videó alatti kommentekben a YouTube nézői lélekölő dolognak tartják, hogy az emberi szeretet ünnepének hangulatát egy olcsó és lélektelen, gépileg generált reklámmal próbálja átadni a Coca Cola, miközben bőven volna anyagi lehetősége igazi reklámot forgatni.