A tervek szerint jövő januárban induló adó célközönsége a fekete lakosság reklámozók szempontjából fontos 25 és 54 év közötti része, amely az alapítók szerint eddig csak a fehérek szemszögéből hallhatta a híreket. Az új, éjjel-nappal sugárzó televízió, amelyet a tervek szerint az atlantai székhelyű Major Broadcasting Corp. (MBC) indít útjára, ezt az állapotot akarja orvosolni. "Az amerikai feketék, mondhatni, a kulcslyukon és nem a kitárt kapun át szemlélhetik az eseményeket" - magyarázta Jesse Jackson tiszteletes, demokrata párti fekete politikus, aki az MBC támogatójaként szólalt fel a társaság sajtótájékoztatóján kedden.
Nyerjen Twin Peaks-relikviákat
Játsszon Twin Peaks-játékunkon, nyerjen DVD-t és más relikviákat!Az afroamerikai közösség mellett az Egyesült Államok spanyol nyelvű közönsége is újabb befektetésre ösztönzi a vállalkozókat. Az új angol és spanyol nyelvű televízió tervét az MBC tervének nyilvánosságra hozatalával szinte egy időben jelentett be a Expression Media nevű cég. A chicagói társaság a spanyol ajkúaknak a reklámozók szempontjából értékes korosztálya számára egy új szórakoztató csatornát kíván indítani. A befektetés különösen kedvezőnek ígérkezik a 2002-es felmérések tükrében, amelyek szerint Egyesült Államok lakosságának 12 százalékát alkotó spanyol lakosság körében nő legjobban a médiatermékek fogyasztása.