A Nagycirkuszból közvetített RTL klubos produkció vonzotta az emberek többségét március 27-én szombat este, ami kiemelkedő nézettséget hozott a csatornának. A volt valóságshow-szereplők, zenészek és Anettka ökölvívómeccsét bemutató Sztárbox csúcs-pontján a képernyő előtt ülők majdnem hatvan százaléka választotta a piacvezető kereskedelmi csatorna programját. Az RTL Klub legfőbb kon-kurense, a Megasztár-t sugárzó TV2 eredménye messze elmaradt vetélytársáétól, a Sztárbox-ra átlagosan másfélszer annyian voltak kíváncsiak, mint a dalos tehetségkutató versenyre.
A teljes lakosság körében az RTL Klub este nyolc és féltizenkettő között kínált programjának át-lagos nézettsége 2 millió 278 ezer volt, ami negyvenhat százalékos közönségaránynak felel meg. A TV2-s Megasztár-t, amely húsz perccel előbb kezdődött, valamint pár perccel korábban ért véget, átlagosan 1 millió 575 ezren válasz-tották, és csak nagyon rövid, átmeneti időszak-okban - néhány RTL klubos reklámszünet alatt - tudott több nézőt vonzani.
Kozsó és Bebe, valamint a VV3-as Szilvi és a Survivor-győztes Tünde mérkőzését 2 millió 313 ezren, illetve két és fél millióan választották, amivel idősávjuk legnézettebb tévés produkciói voltak, de közönségarányuk nem érte el az ötven százalékot.
Az RTL Klub átlagán belül - amely hozzávetőleg félmillióval haladta a szokásos szombat esti eredményeket - különösen magas volt az este háromnegyed tíz utáni műsorrész nézettsége. Ekkor kezdődött a Való Világ 1 győztese, Szabolcs és a relity aktuális, harmadik soro-zatából már kisesett Segal meccse, amire 2 millió 734 ezren voltak kíváncsiak (ötvenhárom százalékos közönségarány).
A következő produkciót, a fél tizenegykor ringbe lépő egykori VV3-as Pandora és a bulvártévés Anettka viadalát már néhány tízezerrel kevesebben nézték, ez mégis jobb közönségarányt (ötvennyolc százalék) jelentett, mert az RTL Klub ekkor nagyobb hányadot vonzott az egyre fogyatkozó tévézők közül, mint az előző meccs idején.
A Sztárbox főmérkőzésének szánt Majka-Dopeman összecsapás idején, este tizenegy után - amikor további százezrek hagytak fel aznapra a tévézéssel - 2 millió 388 ezren figyelték a csatorna műsorát, ami szintén ötvennyolc százalékos közönségaránynak felelt meg.
A reklámok leggyakoribb célközönsége, a 18-49 év közötti nézők körében hasonlóan alakult a két kereskedelmi csatorna versenye. A Sztárbox átlagos nézettsége 1 millió 123 ezer, közönségaránya negyvennyolc százalék volt, a Megasztár-é pedig 788 ezer, illetve harmincnégy százalék.