Sajtóértesülések szerint Mel Gibson cége, A passió-t gyártó Icon, tárgyalásokba kezdett a Jézus utolsó óráinak történetét feldolgozó film tévés jogainak eladásáról.
A Yahoo információi szerint az ausztrál származású rendező filmjének árát befolyásolhatja, hogy az összes nagy amerikai tévétársaságnak, valamint a jelentős kábelcsatornáknak is fennatrtásai vannak A passió-val szemben.
A két hónap alatt Amerikában 353 millió dolláros bevételt hozó film eladása így várhatóan a nagy érdeklődés dacára sem lesz egyszerű. A megegyezést elsősorban az nehezítheti, hogy a lehetséges vásárlókat aggódnak az alkotás véres jelenetei miatt, amelyek elriaszthatják a reklámozókat.
A Yahoo által idézett - meg nem nevezett - források szerint az Icon ennek ellenére egyelőre hajthatatlan. Mel Gibson vállalkozásának képviselői állítólag világossá tették partnereik számára, hogy a filmet nem lehet átalakítani, így a Jézus megkorbácsolását ábrázoló jeleneteknek is rövidítés nélkül benne kell maradniuk a tévés verzióban.
Az Icon munktársai ennek ellenére remélik, hogy alkotásuk a video- és DVD változat megjelenése után nem sokkal, legkésőbb 2004 végéig képernyőre kerülhet az Egyesült Államokban.
Az egyezkedésekről hivatalos közlemény nem jelent meg és az Icon sem kívánta kommentálni A passió eladásáról szóló információkat.