A máskor elhagyhatatlan reklámblokkot is feláldozta január 23-án, vasárnap este a TV2 a Jóban-rosszban című napi sorozatának sikeréért, ami, az új műsort megelőző többhetes kampánnyal együtt, főleg a fiatalok körében hozott eredményt.
A rendszeresen magas nézettségű Napló után közvetlenül elkezdett szappanopera összközönsége 1 millió 672 ezer volt, félmillióval nagyobb, mint a szintén pár perccel nyolc előtt kezdett RTL klubos filmé, Az utolsó akcióhős-é. Schwarzenegger több mint tíz évvel ezelőtt forgatott filmjénél komolyabb ellenfél volt a Jóban-rosszban számára az MTV aznap esti műsora, a Névshowr. A Hajdú Péter és Dömsödi Gábor vezette esztrádműsorban mások mellett Kern András, Dévényi Tibor és Klausmann Viktor voltak a meghívott vendégek, akik 1 millió 890 ezer nézőt vonzottak, így az este nyolc utáni műsorsáv győztese az MTV lett.
Másképp alakult a versengés a reklámok fő célközönsége, a 18-49 év közötti csoport választásait tekintve. Az ötven év alatti felnőtt nézők nagy többsége kíváncsi volt, milyen új szappanoperával áll elő a TV2, amelynek a Big Brother óta a Jóban-rosszban a legnagyobb műsorvállalkozása. A fiatalok közül 873 ezren követték az elképzelt luxusklinikán játszódó sorozat első történetét, míg az RTL Klub filmjére 689 ezren, a Névshowr-ra pedig csak 550 ezer néző volt kíváncsi a kereskedelmi tévék számára különösen fontos rétegből.