Győzike magabiztosan tartja jó formáját - és itt nem a súlyra gondolunk: 2 millió 231 ezer néző választotta a Romantic csetlő-botló, esetlen frontemberét, holott a TV2 a Frei-dosszié-val próbálkozott ellene. Frei anyaga 1 millió 676 ezer nézőt érdekelt, így 34,8 százalékos közönségarányt ért el a családszerető, ám módfelett hangos, fél adag pörkölttel fogyókúrázó Győzike 44 százalékával szemben.
Másik nagy RTL klubos nézettségi győzelem volt a jubileumi Legyen ön is milliomos! adása, ez egyfelől 54,3 százalékos arányt ért el, ami egészen kimagasló, másfelől ez 3 millió 23 ezer nézőt jelent a mérések szerint. Vágó ezzel az 1 millió 84 ezer nézőt vonzó Aktív-ot győzte le igen nagy fölénnyel. Emlékezetes, hogy ez volt az adás, amely során két (egy nagyobb és egy kisebb) baki is volt a rendszerben: a "hol halt meg Lenin?" kérdésre adott négy lehetséges válasz közt nem lapult ott az igaz, korrekt válasz, másfelől a műkorcsolya-versenyeken adható legmagasabb pontszám körül is probléma adódott: ennek szabályait ugyanis a közelmúltban módosították, ám a kérdések (és logikusan a szóba jöhető válaszok) nagy része korábban került be az adatbázisba. Bár nem Vágó István hibázott, ő minden lehetséges fórumon elnézést kért a nézőktől és a játékosoktól - legutóbb a Kamera Hungária gáláján, ahol a műsorát jutalmazták és ő maga is átvehetett egy díjat mint a legkedveltebb televíziós személyiség.
A TV2 Bennfentes címmel indított sztármagazint (ebben Pély Barna barátnője, a korábbi Megasztár-os Dorina vallott arról, hogy nem guggol minden bokorban paparazzo, hogy őt lekapja), ez pedig egy szintén újabb, de inkább politikai jellegű műsorral került szembe: március 17-én, a második adást 445 ezer fő nézte, ez lemaradt az RTL Klubon vetített Házon kívül című heti magazin mögött, melyre ezúttal 557 ezer fő volt kíváncsi.
Március 18-án, pénteken az Áll az alku című szórakoztató vetélkedőre sokan kapcsoltak, Gundel Takács Gábor ráadásul a játék történetének 2. legnagyobb nyereményét oszthatta ki. Másnap, szombaton az Activity elvitte az előkelő első helyet. Szulák Andrea vetélkedőjét 1 millió 673 ezer fő nézte, míg az RTL Klub Szeress most! című szappanoperájának újabb epizódját 1 millió 636 ezer fő kísérte figyelemmel, azaz igen szoros volt a csata. A vasárnapi Napló viszonylag jó eredményeket produkált (bár korábban többen nézték), sokan voltak kiváncsaiak arra, hogy milyen minőségű a hírhedt aszfaltbeton-burkolat a nem is oly távoli Bukarestben, vagy, hogy mi az ördögön vesztek össze a Neoton Família korosodó tagjai jó pár évvel korábban.
Az MTV legnézettebb műsora szokás szerint a Névshowr volt, 1 756 000 néző hallgatta Delhusa Johnny szavait, Sebeők János éneklését és Mészöly Kálmán nosztalgiázását.
A tíz legnézettebb adást vizsgálva kiderül, hogy nagy meccs volt, Vágó István 5-3 arányban elpáholta a Berényi családot: rajtuk kívül még a legjobbak közé befért egy Fókusz és a Győzike-féle reality újabb része.