A Paprika tévécsatorna 2004-ben Magyarországon 750 ezer háztartás számára lett elérhető, Szlovákiában és Csehországban pedig 2005. január 17-től 400 ezer háztartásba jut el. A 2005. májusi adatok szerint a teljes magyar lakosságból 235 ezer tévéző találkozott a csatorna adásaival, ez jó 20 ezerrel több, mint egy hónappal korábban. A 18 és 59 éves kor közti városi nézők közül 155 ezren maradtak egy darabig a csatornán egy szalajkavölgyi füstölt pisztrángfilé vagy egy rozmaringos bárányragu (persze paradicsomos fetával, juhtúrós puliszkával) kedvéért.
A soproni VOLT Fesztiválra "kéz a kézben" költözik ki idén a TV Paprika és a Filmmúzeum. A két csatorna július 6-9-ig önálló és közös programokkal csalogatja majd a régi filmekre, retrózenékre és ínycsiklandó falatokra éhes fesztiválarcokat.
Ígéreteik szerint a TV Paprika Látványkonyhában lesz minden, mi szem-szájnak ingere. A csatorna szakácsai a négy nap alatt főznek, tálalnak, kóstoltatnak, a finomságokból pedig a fesztiválozók sem maradhatnak ki. A vállalkozó kedvűek értékes ajándékokért gyümölcs-, zöldségfarigcsálásban, kuktáskodásban mérhetik össze konyhatudományukat, de persze azokra is gondoltak, akik egyszerűen csak jóllaknának.
A TV Paprika tematikus gasztronómiai csatorna, amelynek célja, hogy elősegítse Magyarország és a kelet-közép-európai térség kulináris hagyományainak megőrzését, népszerűsítse a hazai konyha tradicionális értékeit. A csatorna célcsoportját azok a javarészt 18 év feletti (szűkebben: 18-59 év közötti, városi) nézők alkotják, akik fogékonyak az újdonságokra, értékelik a gasztronómiai hagyományokat.