Lendületesen növelte közönségarányát tegnap este az RTL Klub. A Legyen ön is milliomos még az épp tévézők 42 százalékát érdekelte, a Barátok közt már 47,9, az Esti Showder pedig 48,9 százalékos közönségaránnyal futott, azaz tíz tévézőkből csak öt nézett más csatornát, öt pedig az RTL-en ragadt. A teljes lakosságnál 25 százalékkal ment az Aktív, de a jobb sorsra érdemes Vásott kölykök csak a nézők ötödét érdekelte.
A 18-49-es korcsoportnál, a reklámozók célcsoportjánál is hasonló volt a trend. Vágó kvízét még tízből négy fiatalabb tévéző preferálta, majd a csatorna átlépte a mágikus 50 százalékot Berényi Andrással és Magdikával karöltve. Fábry sem teljesített lényegesen rosszabbul, sokan nem kapcsoltak át máshova, legfeljebb sörért és ropiért ballagtak ki a konyhába a reklám alatt: a kereskedelmi célcsoportban 49,7 százalékkal futott a poénmester műsora.
A TV2 Aktív-ja még 32 százalékos közönségaránnyal ment, ám a rakoncátlan csibészek gyerektáboros kalandjai csak a fiatalabb nézők 21 százalékát izgatták fel. Az m1 Híradó-ja 730 ezres közönséget vonzott a teljes lakosságból, ami 16,5 százalékot jelentett abban az idősávban - de a fiatalabbaknál 9,1 százalékon megállt.