A múlt héten küldte el értesítését az RTL Klubnak a Gazdasági Versenyhivatal, mely szerint - az RTL bejelentése alapján - a TV2 egyik szlogenjét ("Született feleségek, 2005 legnézettebb sorozata") megvizsgálták, és feltételezhető, hogy az valóban a tisztességtelen piaci magatartás és versenykorlátozás tilalmáról szóló törvénybe ütközik, ezért végzéssel versenyfelügyeleti eljárás megindítását rendelték el.
"A Gazdasági Versenyhivatal valóban bekérte tőlünk az erre vonatkozó információkat, dokumentációt. Tudomásunk szerint hivatalból indult az eljárás a Született feleségek reklámkampánya kapcsán" - nyilatkozta az[origo]-nak Lóránt Gergely, a TV2 marketing- és PR-vezetője. A csatorna külföldi példákat hoz fel a Desperate Housewives mellett, bizonyítván, hogy több országban - műsorsávjában - ez a sorozat a legnézettebb.
A Gazdasági Versenyhivatal illetékesei közölték, hogy folyamatban lévő ügyekkel kapcsolatban nem adhatnak ki bővebb információt. Annyit még sikerült megtudnunk, hogy villámgyors válasz nem várható, január eleje előtt aligha döntenek.