"Németországban az elmúlt tíz év slágertémája a munkanélküliség, a tévéadókon azonban szinte egy szót sem hallani a munka-ajánlatokról, illetve arról, hogyan lehet azokhoz hozzáférni" - mondta el Rainer Zugehör, a JobTV24 igazgatója. A televízió már január 11-e óta sugározza műsorait műholdon, február elejétől pedig kábelen is elérhető lesz. A JobTV24-ben reggel félt tíztől délután fél hatig mutatkoznak be a munkaerőt kereső vállalatok, emellett a munkakereséshez is tanácsot adnak a munkanélkülieknek. A televízió 12 milllió potenciális nézővel számol.
Egymillió állás betöltetlen a szövetségi köztársaságban. Zugehör szerint ez az adat és a sok munkanélküli közt fennálló ellentmondás a munka-ajánlatok átláthatatlanságával, illetve a képzések és a munkaerőpiac összehangolatlanságával magyarázható.