Kezdjük a sort egy másik tévés dokival, jelesül a Vészhelyzet Ross doktorával, azaz George Clooneyval. Ő, mondhatni, rendszeres szereplője reklámoknak: bizonyára mindannyian emlékszünk Martinit promotáló kisfilmjére, melyben bulizó lányok csapata "No Martini, no party" jelszóval rácsapja az ajtót George-unk orrára. Hasonló, a nők bálványát nevetséges helyzetbe hozó szituációt mutat be a Nespresso kávé egyik reklámja: Clooney itt egy kávézóba téved be, ahol azt hiszi, hogy a szomszéd asztalnál ülő két nő róla beszél minden szépet s jót, de aztán rá kell jönnie, hogy csupán a felszolgált kávét dicsérik ilyen hangzatosan. Egy másik hölgy már jobban viseli Clooney közeledését a Fiat egyik kisfilmjében, sőt, magával is viszi a kocsi szépségétől elragadtatott férfit - a reklám még figyelmezteti a vásárlókat, hogy Clooney nem foglaltatik benne az árban.
A Martini-film megfordított, illetve másik nembéli változataként tekinthetünk a Jóbarátok Rachelje, Jennifer Aniston főszereplésével készített Heineken-reklámra: itt egy magas férfi segít két sört levenni a felső polcról az aprócska hölgynek, aztán, amikor látja, hogy Heinekenről van szó, inkább megtartja magának. A népszerű vígjátéksorozat másik szereplője, Matt LeBlanc (Joey) viszont már kamaszkorában is hozta a csajozós figurát, a cseresznyés 7Up egyik ősrégi reklámjában például a közértes lányt csábítja el - igaz, kissé még félénken, de, ami a lényeg, sikeresen. Pár évvel később kicsivel határozottabb, ám komolytalanabb flörtbe kezd a hotdog-árusnál is, amikor a Heinz Ketchuppel mutat be egy jópofa trükköt.
A Jóbarátok többi sztárja is kivette részét a reklámozásból, Chandler megszemélyesítője, Matthew Perry például a kosaras Michael Jordannel biliárdozik, és érdekes módon sokkal jobban megy neki a játék, ha egy bizonyos márkájú pulóvert visel. Filmbéli felesége, Monica, vagyis Courteney Cox igazi férjével, David Arquette-tel parádézik a Coca-Cola egyik reklámfilmjében - mellesleg az is kiderül, hogy Sharon Stone-t megszégyenítő ügyességgel bánik a jégvágóval. A Jóbarátok komplett szereplőgárdája, azaz mind a hat színész részt vett a Monica által reklámozott üdítő konkurenciájának, vagyis a Pepsinek egy kisfilmjében, ahol egy bűnügyi kihallgatás apropóján hozzák össze a sztárokat.
Amit Amerikában a Jóbarátok, azt Angliában talán a Monty Python jelentette a tévénézőknek. A legendás csapat nemcsak a humor világára volt hatással, de például a "spam" internetes kifejezés is az ő egyik jelenetükből származik. Ezt a Terry Jones és Graham Chapman főszereplésével készült szkeccset keverte újra egyik reklámjához a GMail, Tired of spam? címmel. A Monty Python egészétől ugyan nem találtunk több reklámot, eszünkbe jutott viszont egy kitűnő fogkrémreklám-paródia, amelyet a csapat készített annak idején. A tagok közül a hórihorgas humoristát, John Cleese-t láthattuk több reklámban is: egy német tévémagazin klipjében például Camus-t idézve beszél a futballról, míg egy másik, az Intelt promotáló filmben önmagát, illetve a jellegzetes angol humort parodizálja.