Az Edoc nevű cég olyan pólósorozatot dobott piacra az interneten, amelynek minden darabja közelebb vihet egy fiktív gyilkosság megfejtéséhez. Amolyan Da Vinci-kód jelleggel, minden póló tartalmaz valamilyen nyomot, utalást, ami alapján a gyűjtők, illetve az új játék rajongói előbb-utóbb rájöhetnek, hogyan lelte halálát a Poor Richard nevű zenekar menedzsere.
A New York-i helyszínelők-nek a CBS-en, október 11-én adásba kerülő részében is hasonló esettel találkozhatunk - a történet szerint, egy gyilkosságsorozat áldozataiban csak egyetlen közös van: a ruházatuk. A sztori bevallottan az Edoc pólói alapján íródott, sőt, a sorozat készítői szerződést is kötöttek a ruhacég vezetőivel, így a filmben szereplő ruhákat is ők tervezték.
A sorozat atyja, Anthony E. Zuiker szerint ez a televíziózás jövője: figyelni kell a társmédiumok divathullámait, és azokra időben kell reagálni - így nem szabad figyelmen kívül hagyni azokat az új őrületeket sem, amik az interneten terjednek. Zuiker egyébként folyamatosan dolgozik azon, hogy kitágítsa a televíziózás határait, egy másik kísérletében például a szöveges üzenetküldést próbálja bekapcsolni az adásba.