Magyar idő szerint hétfőre virradóra átlagosan 93,2 millió amerikai gubbasztott a tévé előtt, a legutóbbi amerikaifutball-bajnokság döntőjét figyelve - a meccsen az Indianapolis Colts 29-17-re verte a Chicago Bearst, az adás pedig minden idők három legnézettebje közé került ezzel a nézőszámmal.
A CBS három és fél órás közvetítése 2,5 millió nézővel többet vonzott, mint a tavalyi Super Bowl. A futballdöntők történetében ezt csak egyetlen adás tudta túlszárnyalni: 1996-ban 94,8 millióan figyelték, hogy a Dallas Cowboys miként győzi le a Pittsburgh csapatát.
Minden idők legnézettebb amerikai tévéműsora szintén a CBS-hez kötődik, azonban korántsem egy másik sporteseményről van szó, hanem a M.A.S.H. című sorozat utolsó epizódjáról. Ehhez van még mit tornázni a legközelebbi Super Bowl-nak, hisz az emlékezetes finálé közel 106 millió nézőt tapasztott a képernyő elé annak idején.
Mindenesetre a Super Bowl így is minden évben talán a legnézettebb műsor, jól jelzi ezt az is, hogy a műsort megszakító félperces reklámszpotért körülbelül 2,6 millió dollárt (vagyis bő félmilliárd forintnak megfelelő összeget) kell leperkálniuk a hirdetőknek.