Az év 23. hetében a TV2 bizonyult a legkedveltebb magyar csatornának, hiszen 23,8 százalékos átlagos nézettséggel maga mögé utasította a 23,2 százalékon megálló RTL Klubot. Az m1-et százból általában 13 tévéző figyelte, a Viasat 5,6 százalékot írhatott fel. A kereskedelmi csatornák - bár alighanem örülnek az idősek érdeklődésének - főképp a 18 és 49 éves kor közti nézők kedvét keresik, a célcsoportban pedig újfent az RTL volt az erősebb, közel három százalékot vert rá riválisára. A Viasat az ötven alatti felnőtteknél népszerűbb, mint az m1 (ez már múlt héten is így volt). Főműsoridőben, a fiatal célcsoportnál hét százalék az RTL Klub előnye.
A kereskedelmi célcsoportnál maradva látható, hogy nincs ellenére a férfinézőknek, ha Halle Berry fekete műbőrbe csomagolva ugrál fel és alá, mindig ügyelve arra, hogy dekoltázsa, de minimum feneke látható legyen: nem kapcsoltak el duzzogva a harmincas-negyvenes férfiak, a legnézettebb műsorszám A macskanő című film volt. A Barátok közt szokás szerint 45 százalék körüli közönségaránnyal futott, de hasonlóan jól ment a Gálvölgyi-show. Nagyon sokan nézték a Forma-1-et: az esti órákban volt a verseny, magyar idő szerint, ez persze kedvez a hazai nézőknek. A TV2 a célcsoportban Doktor Szöszi-nek örülhetett, de viszonylag jól ment Frei, ugyanakkor a Shrek-et száz fiatal tévézőből negyven nézte végig.
Teljes lakosság
Mióta Győzike ideiglenesen visszavonult, a Barátok közt újfent egyeduralkodó, a szerdai részt (pontosabban a két mini-epizódot) 1,92 millióan látták. A második helyre beérkezett Gálvölgyi-show 1,72 millió magyart kacagtatott meg, a Frei dosszié-nak pedig elég volt az 1,46 milliós nézettség, hogy hozza a bronzot. Derekasan teljesített a szerdai Fókusz, ügyesen settenkedett A macskanő, igen korrekt eredményeket hoz a Jóban Rosszban. A Miami helyszínelők visszavágtak, mert ezúttal mindkét kategóriában lenyomták a múlt héten sávjában győztes Doktor House-t. Liptai szépen hozta az idősebb nézőket, százból 39-en figyelték talkshow-ját (célcsoportjában viszont 30 százalék alatt maradt).
Az MTV legnézettebb műsorát a párosukat modern Hacsek és Sajóként definiáló Korda-Harsányi duó hozta a Csináljuk a fesztivált új adásával, de ez is egymillió alatt maradt. A Kékfény bűnözőit és nyomozóit 812 ezer magyar nézte izgalommal, de a forró nyári napra időzített Szilveszter anno is 800 ezer fölött zárt. A közel 700 ezres nézettséget szállító Önök kérték című kívánságműsor és a Liliomfi című magyar film is jelezték, hogy az m1 visszafordult a múltba, és a nosztalgia jegyében tölti a nyarat.
A Viasat 3-nál egy best of-adással elbúcsúzott a Lúzer FC, de nem került a házi Top 3-ba. A Miami helyszínelők 460 ezer nézőt izgattak, a New York-i társak nyomozásaira is közel ennyien figyeltek, míg az Emberi történetek 231 ezer tévézőnek okozott borzongást.
Az ATV-n a Humorbajnokság gálaműsora futott szombaton, jó eredménnyel, vasárnap pedig az Esti Frizbi nézettségének örülhettek a csatornánál. A bulváros talkshow az MTV Szilveszter anno című műsora után kapott erőre, ekkor a kábeles háztartásokban meg is előzte az m1-et, azaz verte nézettségben A szólás szabadságá-t vagy a Viasaton futó CSI: NY-ot, nem is beszélve a Duna tévé Szalon című divatmagazinjáról.
Ha már Duna: a csatorna legnézettebb műsora a Kabarémúzeum volt, 180 ezren kuncogtak a régi tréfákon. Az Igen vagy nem című magyar filmre 146 ezren figyeltek, a Kívánságkosár-ba pedig 350 ezren pillantottak bele, de csak 114 ezer tévézőt győzött meg a tartalma, ennyien nézték végig.
Kalmár Csaba