Az év 48. hetében továbbra is az RTL Klub volt a legnézettebb hazai televízió, százból 26 tévéző választotta általában. A második TV2 22,9, a harmadik MTV pedig 9,4 százalékos közönségaránnyal ment. A 18-49-es célcsoportban 3,7 százalékpontot vert rá az RTL a TV2-re, tehát nap közben nem nagy a differencia, de főműsoridőben már nyolc százalékpont az előny. Az m1 továbbra sem kedvenc a fiataloknál, 5,1 százalékot jegyzett az ötven alatti tévézőknél.
A Megasztár eredményhirdetése volt a legnézettebb műsorelem múlt héten (az előadások után becsúszott még a Popdaráló, és utána jött a zárás), régen volt ekkora érdeklődés TV2-es műsor iránt. Az RTL szokásos húzóműsorai (Barátok közt, Fókusz, Híradó, A széf) nagyon jól teljesítettek, sőt, egy idétlen akcióvígjátékkal simán leverte a csatorna A sztárok a fejükre estek döntőjét. Olyan sem nagyon volt, hogy a Top 30-ba ne kerüljön be MTV-s műsor, most megesett ez a csúfság.
A kereskedelmi célcsoportnál is jól ment a Megasztár (megverte a Szombat esti láz-at), de még jobban az énekes tehetségkutató eredményhirdetése. Érdekesség, hogy az ideiglenesen korai időpontra csúszott Aktív eltűnt a 30 legnézettebb műsor listájáról, és az is roppant furcsa, hogy a Kincs, ami nincs sokadik ismétlése majd' 40 százalékot csinál a fiatal tévézőknél. Bud Spencer örök.
Top 30, 18-49-es célcsoport
Minden adás a legnézettebb részével szerepel!
Forrás: AGB Nielsen