Merészet lépett a TV2 múlt héten, de nem is volt túl sok variálási lehetősége: a nem túl fényesen teljesítő Aktív-ot már korábban száműzte az esti, kiemelt sávból, az Áll az alku-t talán nem ítélte most elég erősnek a Barátok közt sávjában, így a Berényiék ellen kellett küldeni az elmúlt hetekben-hónapokban jó formát mutató, korrekt számokat hozó Jóban Rosszban-t.
Teljes lakosságnál jól tartja magát Csillagkút népe, hiszen a dokik legnézettebb epizódként (szerdán) 1,37 milliós nézettséget szállítottak, míg a barátok 1,49 milliót értek el kedden, a legerősebb estén. Pénteken a később kezdődő és előbb végző Jóban Rosszban például 1,35 millió tévézőt érdekelt, a reklámok miatt is hosszabb Barátok közt viszont 1,28 milliós nézettséggel ment, ez tehát szép eredmény. Annál borúsabb a kép a TV2 számára, ha a kereskedelmi célcsoportot nézzük, mert ott a BK legjobb eredménye egy 32,3 százalékos közönségarány, míg a JR-nak 25,5-tel kellett beérnie. Magdi anyusék a teljes, heti listán a 3. helyet csípték meg, Pongrácz doktor és csapata viszont csak 8. lett - igaz, ezzel is a legnézettebb műsor volt a csatornán.
Volt még egy műsorsáv, hol új ellenfelek találkoztak, mégpedig a hetes: itt ment párhuzamosan a Kalandra fal és a megújult Áll az alku. Előbbi rövidebb, így nem fedik teljesen egymást, de megállapítható, hogy a celebeket furcsa pózokra kényszerítő s gyakran medencébe pottyantó vetélkedő simán veri a Kovács Áronnal elvégzett táskanyitogatást. Sebestyén Balázsék legjobb eredménye 1,34 millió néző, az Alku pedig 1,28 milliót termelt egy jobb estén. Ez nem is annyira jelentős differencia, annál komolyabb viszont a helyzet a 18-49-es célcsoportban. Itt a Kalandra fal 40 százalékos közönségarány fölött teljesített, amivel 4. a heti listán, míg a táskás játék csak a 25. helyre ért be.
Az RTL rátalált tehát a formulára, mely sok nézőt vonz (ha bevallják, ha nem): össze kell ereszteni a hol cinikus, hol csak kicsit pimasz Sebestyén Balázst és régi haverját és kollegáját, Vadon Janit, a pénzért és képernyős jelenlétért mindenre hajlandó celebeket pedig kínos és megalázó helyzetbe kell hozni. A viccesen remegő, rikoltozó, fallal arcon talált, majd csúnyán zakózó celeb pedig hozza a számokat - azok meg a hirdetőket.
Top 30, 18-49-es célcsoport
Minden műsor a legnézettebb epizódjával szerepel!
Forrás: AGB Nielsen