Az NBC - amely többek között az Esküdt ellenségek-et vagy a Hősök-et futtatja - természetesen talkshow-it, szórakoztató műsorait is beharangozta őszi reklámkampányában, ezeknél azonban olyan betűtípusokat használt, amelyekkhez nem lett volna joga - legalábbis a betűtípusokat eredetileg kidolgozó Font Bureau szerint.
A tipográfiával foglalkozó cég múlt héten perelte be a tévécsatornát, mondván, hogy az a The Jay Leno Show-hoz, a Saturday Night Live-hoz és a Late Night with Jimmy Fallon-hoz készített hirdetésekben olyan betűtípusokat használt, amielyeket nem vásárolt meg, legalábbis nem ebben a formában.
A cég azt állítja, az NBC-vel egy korlátozott licenszszerződése áll fenn, amely limitálja a betűtípusok használatát, a csatorna pedig túllépte a megszabott keretet. A Font Bureau - amúgy egyszerű, Times New Roman betűtípussal beadott - keresetében legkevesebb 2 millió dollárt követel az NBC-től - a csatorna részéről egyelőre nem kívánták kommentálni az esetet.
Az ilyesféle perek mostanában kezdenek "divatba jönni" az Egyesült Államokban: szeptemberben például a legnagyobb lemezcégek - köztük a Sony, a Virgin, a Warner Bros. - fogtak össze Ellen DeGeneres talkshow-ja ellen, amely szerintük engedély nélkül használt fel több mint ezer számot.